måndag 26 oktober 2009

Måndag eller?

Mådangar brukar man ju, eller mera bör, man ju vara utvilad. Men efter att ha spenderat hela helgen på skolan så känner jag mig inte så himla utvilad. Att lägga tolvtimmars skolpass på det gör det ju inte så mycket bättre... Skola från 8-20 är lite för mycket.. Speciellt när man vet att det är samma sak imorgon och massa saker som jag måste hinna med innan jag åker till USA nästa fredag ?!?!?! Det är ju verkligen skitsnart!! måste nog börja packa och ta tag i alla saker som måste göras före jag åker...

men annars är det bra! Börjar dock kännas lite jobbigt att åka från min babe och mina små älsklingar Elliot och Bella, kommer verkligen att kännas konstigt och tråkigt att vara utom dom. Men ludde kommer iallafall till USA den 17 december så det blir inte så himla länge ifrån varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar