lördag 24 oktober 2009

Premiär lördag!



Nu är det premiär för nya bloggen!

Känns ganska bra då den förra har legat lite på is ett tag...

Men nu är det nya tag och det känns kul!!


Idag är det bakning och filmtittning som står på schemat. Det ska bli kul!!


Bilden till vänster är ett väldigt gott minne som jag alltid kommer att bära med mig. Dagar då allt känns fel och allt känns jobbigt brukar jag tänka på den stunden. Då allt bara var helt underbart!


mitt nyårslöfte detta år var att sluta vara en superkontroll människa och börja släppa på saker och ting i ställer. Det kan bli så mycket roligare då.. Nu är jag väl fortfarande en kontrollmänniska, det kommer nog att ta ett tag innan jag slutar med det, men jag har gjort massa saker i år som jag nog inte skulle ha gjort annars. Främst så har jag rest en massa. Började med att boka en resa till Paris, en av de mest underbara veckorna i mitt liv. Okej det regnade de första dagarna, men det gjorde inte så himla mycket, att sitta och mysa på ett litet franskt café är ju nästan bäst när det regnar. Sen så åkte jag till uppsala över en helg och det var supernice!! Fattar inte ritkigt varför jag inte gjort sånt förut så nu har jag bestämt mig för att försöka hälsa på alla man känner så ofta man kan och har råd. Så i februari/mars ska jag till münchen och hälsa på Stina, nån som hänger på?
Annars då? Usa om lite mer än en vecka. Börjar känna mig ganska nervös, kommer jag att klara det?? Förhoppningsvis så gör jag ju det men man vet ju aldrig. Fast det är ju det som är nice med livet, att man inte vet vad som väntar..

1 kommentar: