torsdag 12 november 2009

Day 4

Idag ar det torsdag! Sa snart ar det helg och det uppskattas! Den har helgen blir nog ganska lugn forutom en stor sak som hander pa sondag!! Jag och Johanna ska se Bruce Springsteen!! Kommer forhoppningsvis att bli jattekul!

Annars hander det inte sa jattemycket just nu. Jobbar pa dagarna och sen ar man sa pass trott pa kvallarna att jag typ somnar klockan 8! Fast igar akte vi iallafall och kopte Ben & Jerrys som verkligen var efterlangtat av mig!! Akte aven till WalMart som var lite av en upplevelse maste jag saga. Akte dit i mjukisbyxor och gympaskor och tankte att jag kanske var lite fel klädd. Men jag tror att jag var bast klädd pa hela stället faktikst! Tror inte jag har sett sa mycket white trash :) Det var aven kul att de salde sprit och öl pa ett sant stalle. WalMart saljer typ klader, heminredning, godis, verktyg etc..

Tror jag ska ta kort pa dar jag jobbar imorgon sa far ni se!


1 kommentar:

  1. Jaa, visa kort! Och på huset och rummen och jobbet och allt ;)

    SvaraRadera