fredag 20 november 2009

Friday night lights

Idag är det fredag! ifall nån har missat det? Har varit och kollat i en mall på eftermiddan och jag kan inte sluta att förundras över vissa butiker... Har typ allt som finns och köpa och lite till, bara lilla problemet att det inte är nått av det man vill köpa:)
Annars tog vi ett stop på hm också där hittade jag massor som jag ville köpa men jag ska vänta till new york tror jag? Försöka iallafall

Annars så var jag vädligt partysugen ikväll. Typ en sån partykväll då stina hade sin avsekdsfest, en fest som var tänkt att bli lugn med bara tjejer som blev nått helt annat och att dansa hela kvällen.. Ilike!! Iallafall så saknar jag mina vänner!! och ludde förståss!!

1 kommentar:

  1. Jaa, hur kul kväll som helst! Får styra nåt liknande veckan när vi är hemma samtidigt. En välkommen hem Karro/hejdå Stina fest eller nåt =)

    SvaraRadera