torsdag 3 december 2009

New york here we come!

Da var det dags for avfard till new york i eftermiddag! Ska bli sjukt kul faktiskt!! Men jag har en kansla av att det kommer att vara nagra problem med mina flygbiljetter eller natt sant.. Hoppas inte!!

Igar var jag ute och julhandlade. Det ar kul att handla har men det tar sa lang tid eftersom shoppingmallsen ar sa himla stora!! Att ga fran ena sidan till nasta tar typ 15min.. Men nu ar iallfall nagra julklappar klara plus att jag har en bra ide till min boyfriend. Hoppas bara den gar att genomfora!! Sa vi far se:)

Nar jag kom hem sa jag en sjukt rolig grej!! Grannen holl pa att dekorera en tall pa garden. Sa det var typ 5 man och en stor skylift for att forskoa fa gigantiska julgransbollar och polkagrisstanger i denna tall. Samtidigt som kvinnan i huset stod ute i fin kappa, fin skor och en liten vit hund och skrek och pekade hur all dekoration skulle hanga. Det roligaste var anda nar de tappade ner en polkagrisstang som gick sonder!! Sjukt kul, kvinnan var inte glad kan jag saga!
Har tagit bilder pa hela spektaklet som jag lagger in nar jag kommer tillbaka fran nyc!!

1 kommentar:

  1. Din boyfriend kommer bli glad vilket som..
    Hoppas ni får det trevligt i NYC.

    SvaraRadera