torsdag 10 december 2009

Torsdag

Idag ar det min nast sista dag har pa jobbet. Det kanns ganska bra faktiskt, tiden har gatt valdigt fort maste jag saga!! Sen pa fredagkvall bar det av till evanston for julfest och tidig lordagmorgon blir det miami. Ser verkligen framemot det da det var snostorm har igar sa vi har ca. -10grader och massa sno... Inte mitt favoritvader forstass!!
Packade for miami igar och jag maste saga att packa for varme ar 100 ganger lattare att packa an att masta packa vinterklader!!

Igar kom jag och Anne pa den brillianta iden att vi skulle mala om matsalsrummet. Sa vi akte ivag till farghandlaren kopte lite olika fargprover, malade de pa vaggarna, kopte ny farg och malade till sist hela rummet. Sa nu ar den hemska turkosblagrona fargen borta!!
Bakade aven mina sista kakor igar, dock de enda som blev misslyckade... Men de var valdigt goda anda, marshmallowcreme fudge!!

Annars sa hander det inte sa mkt.. Forutom att jag langtar sjukt mkt tills Ludde kommer hit!! Bara en vecka kvar nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar