onsdag 30 december 2009

Nyår imrn!

Nu var det länge sen jag skrev men har haft fullt upp!! Hinner inte skriva så mycket mer just nu men en liten nyårslista hinns med! (Har lånat listan från Stina och på nått sät verkar hennes svar vara med? Hmm får göra ett nytt försök)


Har året 2009 varit bra? Riktigt bra år!!
Gjorde du något år 2009 som du aldrig gjort förut? Åkte till USA för att göra praktik! Sjukt kul och ångrar inte en sekund!

Har du förlorat någon kompis detta året? Inte vad jag vet iallafall!

Vad kommer du sakna från 2009? Alla resor!

Vad spenderade du mest pengar på? Resor

Lärde du dig något nytt under 2009? Att prata engelska mycket bättre än tidigare

Bästa köpet? Alla resor!
Vad saknade du? Alla fina människor som inte alltid är där jag är

Vilka länder besökte du? Thailand, Frankrike, Cypern, USA

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Svårt att säga finns så himla många!! Men jag tror att den dagen då jag och ludde hade picknick nedanför eiffeltornet var en av de bästa!

Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte riktigt faktiskt. Än iallafall har ju en dag kvar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Tror jag har varit gladaare!

Hur tillbringade du julen? I USA för första gången! Och julafton i två dagar!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Käkade riktiga amerikanska hamburgare till lunch, åt cheesecurds, käkade finmiddag, fick en birthday mug på nitty gritty och gratis öl hela kvällen + drinkar för 1 dollar styck och avlsutade dagen med en fishbowl!!

Vad fick dig att må bra år 2009? Mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar